Facebook

miercuri, 27 noiembrie 2013

Dezvoltarea proiectului in urmatorii 2-4 ani

Mă gîndesc la acest proiect dificil, ambiţios, cu multe obstacole neprevăzute, dar, şi dacă-l duc la capăt, înseamnă că nu mi-am greşit deloc cariera! Că asta e menirea mea: să fie antrenor licenţa B UEFA aşa cum şi-ar dori UEFA.

Încă un pas înainte: nu mai sînt singur în ce priveşte staff-ul tehnic, "Bento" Agape şi Gabi Antonaş au intrat deja în proiect, sînt antrenori la CCJ Săgeata PpR, la fel şi fostul meu coleg de echipă şi de facultate, prof.Liviu Aruxandei (lipseşte din poze pentru că era pe teren, predînd lecţiile de antrenament).

Acum afuirm cu toată tăria şi puterea: chiar sîntem Centru de Copii şi Juniori, sîntem capabili ca, în doi ani (Gabi Teodoru se mulţumea şi cu 4 ani, ca termen!) să concurăm centrele ministeriale, gen CSMS, LPS, CSM Paşcani, CSŞ Paşcani.

Ei cu bani de la UEFA, de la MTS.... noi, pe propriile picioare, pe con propriu, pe banii şi pe timpul nostru...

Dar avem o organigramă bestială, ţin să mulţumesc şi o să pomenesc mereu aceşti magnifici care mă susţin în provocarea vieţii mele: un centru de copii şi junioiri în mediul rural, cu copii din mediul rural şi cu staff din mediul rural. Sînt singurul urban din proiect!

Dar, hai cu prezentarea CCJ Săgeata PpR:

VALERIU "BEBE" PÂRLOG - primarul liberal al comunei e sufletul şi inima proiectului. Sponsor principal (ca persoană fizică, nu ca primar!). Vrea să facă ceva deosebit, iar eu şi jucători mei îl vom ajuta necondiţiionat.

ENUŢĂ DANIEL. "Dănuş", cum îi spun prietenii. Antrenorul de la echipa mare. Multe mulţumiri, respect

DANIEL FRUNZĂ - director de imagine, multe peste ce arată cluburile in iaşi

MARCEL FLUERARU coordonator

"Bento" Agape, Gabi Antonaş şi Liviu Aruxandei - antrenori




https://www.facebook.com/marcelflueraru

https://www.facebook.com/SageataPopricaniJunioriIasi




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu