Facebook

joi, 10 octombrie 2013

Noutati, sponsorizari, cadouri, multumiri ...

Hai să recapitulăm sponsorii şi susţinătorii graţie cărora am ajuns unde am ajuns. O iau cronologic, că aşa e normal:

Bento, play-maker-ul de la Holboca, originar din PpR, de la a cărui remarcă mi-a venit ideea proiectului: "Dom' profesor, la noi în comună sînt atîţia copii buni, dar nu se ocupă nimeni de ei!"

Colegii de la Pieta, antrenorul Viorel Agachi şi directorul de imagine Florin Chiriac, nu cred că e nevoie să detaliez...

Daniel Enuţă, antrenorul de la seniori, iarăşi nu are sens să intru în detalii...

Domnul primar Valeriu Pârlog, primul suporter (şi cel mai ataşat!) al juniorilor de la Echipa de fotbal Sageata Popricani Iasi

Domnul senator Marin Burlea, rocker şi microbist adevărat, om cu suflet mare! Poţi să-i ceri orice, numai să nu-l deranjezi cînd are consultaţii!

Elena Constantiniu, fosta elevă a tatălui meu, graţie căreia am luat primele mingi şi primele echipamente

Lulu Ailoaiei, fostul meu antrenor, actualul profesor de educaţie fizică şi sport de la Şcoala din Vînători, cel care m-a ajutat enorm în dimensionarea proiectului.

Dr.Răzvan Constantinescu şi Dragoş Bora - mingile, adică "obiectul muncii"...

Arpi Foszto şi Fundaţia Link Moldavia pentru echipamentul de antrenament...

Dacă, din cauza numeroaselor probleme, am omis pe cineva, mii de scuze şi vă rog un mesaj privat, să remediem eroarea!

Culmea, uitasem de Vivi, scuze!


******************

Mulţumim Fundaţiei Link Moldavia şi, în special, lui Arpi Foszto pentru gestul făcut! Cele două seturi de tricouri de antrenament. N-am postat ieri, fiindcă am vrut să le fac copiilor o surpriză. De mingile de la Răzvan şi Dragoş ştiau, nu le văzuseră. Păcat că n-am avut inspiraţia să iau camera ori ap foto...

Însă mai sînt multe nevoi, mai e mult pînă cînd acest Centru rural (deocamdată singurul din judeţ) să ajungă la o infrastructură cît de cît comparabilă cu a cluburilor urbane...

Şi nu mediul urban e principalul bazin de selecţie, prezentul şi viitorul imediat în acest domeniu e la ţară. Oricărui susţinător/sponsor mă ajută cu ceva, îi voi mulţumi public nu doar pe aceasta pagină ori pe grupul Echipa De Fotbal PpR, ci şi pe blog-ul Săgeata Popricani, pe pagina fb Săgeata, pe pagina de la Pieta şi pe ce alte pagini, bloguri mai ştie directorul nostru de imagine (funcţie benevolă), Florin Chiriac.


 http://ccjspiasi.blogspot.ro/2013/10/fundatia-link-romania-moldovia-ne-donat.html


 

**********************

Ieri a debutat încă un junior la echipa de seniori. E vorba de Gabi "Găbos" Avasilcăi, care a şi înscris, fiind remarcat atît de domnul primar, cît şi de observatorul meciului, nimeni altul decît fostul mare arbitru Bimbi Rotărescu.




CRONICA MECI => http://sageatapopricani.blogspot.ro/2013/10/sageata-popricani-biruinta-movileni-5-3.html


***********************

Lucrurile încep să se mişte. Încă două veşti bune pe ziua de azi, în afara evoluţiei cu gol al lui Găbos:

1.Am rezolvat cu echipamentul de joc. Mulţumiri celui mai înfocat suporter al nostru, domnul primar Bebe Pârlog.

2.Fostul meu coleg de echipă de la Macon, Florin Duca, actualmente antrenor de tenis în Belgia, a promis şi el nişte mingi.






***********************

Sa traiesti Marcel, sa fii iubit, sanatate si succese in proiectul cu copii! Am strans ceva mingi , din promotia CE stantate cu UK; te rog sa-mi dai o adresa , nr de telefon, locatie unde pot fi trimise. Mai adun si ceva echipamente, ca am dat sfoara in regat si au inceput sa vina. Multumesc
CE 2012 , scuze.

Adi Martiniuc, UK

MS


**********************

Daţi cît mai multe like-uri la domnul primar... e suporterul vostru cel mai înverşunat! Mă adresez celor de la Echipa de Fotbal PpR, adică juniorilor de la Săgeata Popricani! Dar sînt încîntat şi de like-urile celorlalţi. Domnul primar, nu doar că e om de cuvînt, dar, printre multele lui probleme, a găsit timp să monitorizeze şi activitatea mea de la Centru. S-a interesat discret şi m-a susţinut permanent, fără ca eu să ştiu!

**********************

Primul junior C născut în mediul rural, FRUNZA CATALIN, care trăieşte în mediul rural, care joacă la o echipă rurală şi merge mai departe la selecţia pentru echipa naţională "Under 15" de la anul! Mulţumiri prof.Marian Moldovan pentru onestitate şi corectitudine!Şi ceilalţi juniori pe care i-am dus la selecţie (Ucu Radu, Şerban Răus şi Mihai Aftanase) vor fi monitorizaţi. Răzvan Nistorel e mai mic cu un an... despre el discutăm în 2014

   





 Va urma...

https://www.facebook.com/marcelflueraru

https://www.facebook.com/SageataPopricani



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu