Facebook

vineri, 27 septembrie 2013

Ultimele noutăţi în ordine cronologică de la Centrul de Copii şi Juniori "Săgeata" Popricani

1.Deja avem un junior în vizorul celor de la CSMS Iaşi. E vorba de Gheorghiţă Leahu, care evoluează la grupa 1997-1998.

2.Duminică au avut loc încă două amicale Săgeata - Luceafărul: 7-8 (la grupa 1999-2000) şi 2-3 (la grupa 1997-1998). Meciuri mult mai strînse şi mai spectaculoase decît cele de la debut!

3.Mulţumim primarului Valeriu Pârlog pentru gestul de la sfîrşitul antrenamentului de ieri. Un exemplu de sprijin care ne-ar bucura să fie urmat şi de alţii!

4.Joi, la ora 18.30, pe terenul din Popricani, cel mai dificil amical posibil pentru grupa 1999-2000. Vom întîlni echipa similară de la Olimp Iaşi (fosta CSMS '99), echipă formată în urmă cu 8 ani şi condusă cu pricepere şi măiestrie de Ovidiu Burdujan. De ce am ales acest adversar teribil de puternic (principalul favorit la cîştigarea campionatului 2013/2014) şi nu unul mai facil? Simplu! Decît să-mi fac o imagine bună, dar de moment, decît să obţin nişte victorii înşelătoare, prefer amicale cu adversari mult mai puternici, deoarece în astfel de jocuri se developează cel mai bine carenţele echipelor pe care le antrenez... Şi, astfel îmi pot regîndi cel mai corect lecţiile de antrenament.
5.Joi, 12 iulie, cu ocazia Sărbătorilor comunei Popricani, intenţionez să organizez cîteva acţiuni ale Centrului. Dar, pentru asta am nevoie de ceva sponsorizări. Cei care vor şi pot să mă ajute nu se vor alege doar cu simple mulţumiri! 

Îi rog să mă contacteze cît mai repede, fiindcă răgazul e destul de scurt.

Marcel Flueraru,
 
Coordonatorul Centrului de Copii şi Juniori "Săgeata" Popricani
 http://sageatapopricani.blogspot.ro/2013/06/ultimele-noutati-in-ordine-cronologica.html
https://www.facebook.com/marcelflueraru 
 https://www.facebook.com/SageataPopricani




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu